Welkom op CBS De Wereld

Je bent van harte welkom voor een kennismakingsgesprek en rondleiding op onze school. Je ontvangt informatie over de school en kunt tijdens de rondleiding de sfeer proeven in de groepen. Aansluitend kun je je kind bij ons inschrijven.

Let op! Voor het komende schooljaar 2024/2025 en schooljaar 2025/2026 is inschrijven voor leerjaar 1 helaas niet meer mogelijk in verband met het maximum aantal leerlingen in dit leerjaar. Het is wel mogelijk om uw kind op de wachtlijst te plaatsen. Voel je welkom om te komen kijken op CBS De Wereld.

Wel is er nog plek in de leerjaren 2 en 3 voor komend schooljaar 2024/2025.

‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.’

Je leert door te ervaren, en je ervaart door te doen.

Inschrijving

We starten altijd met een kennismakingsgesprek en rondleiding. Tijdens het gesprek delen wij informatie over hoe er gewerkt wordt op onze school.

Schoolgids

In onze schoolgids staat vrijwel alle informatie rondom school- en gymtijden, beleid en jaarplannen. Bekijk onze schoolgids voor schooljaar 2023-2024.

Schoolgids

Tijdens de rondleiding

Voor het zoeken naar een school en het selecteren van de juiste plek is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wij delen hier alvast wat informatie.

• Moet ik eerst een rondleiding inplannen?

Je maakt inderdaad eerst een afspraak voor een kennismakingsgesprek met rondleiding. Tijdens het gesprek delen wij informatie over hoe er gewerkt wordt op onze school. Wij vernemen tijdens dit gesprek informatie over jouw kind, hoe het zich ontwikkelt, welke interesses hij of zij heeft en eventueel over specifieke onderwijsbehoeftes die er zijn waar aandacht aan besteed moet worden.

• Kan mijn kind mee?

Je kind mag mee, graag zelfs!

• Kan ik hierna direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven. Wanneer de school nog meer informatie nodig heeft over de ontwikkeling van het kind, heeft de school 10 weken om deze informatie in te winnen. De school neemt voor het einde van de 10 weken contact op.

• Hoelang duurt een rondleiding?

De rondleiding en kennismaking duurt ongeveer een uur.

Impressie van onze school

Nieuwsgierig geworden naar onze school? We geven je alvast een kijkje in onze tijdelijke locatie. We hopen binnenkort ook beelden te kunnen delen van de nieuwbouw. Houd ons website dus goed in de gaten!

Ervaringen

Lees de ervaringen van onze leerlingen en hun ouders om een beeld te krijgen bij onze school en ons onderwijs!

‘Bij CBS de wereld krijgen de kinderen niet gewoon les. Ze gaan echt iets doen. Lekker samen ontdekken en aan de slag, dat maakt deze school zo uniek.’

Ervaringen

Karan is zo leuk al met letters bezig. De gebaren die jullie erbij leren dat blijft goed hangen. Boekjes lezen wordt nu nog leuker!

Ervaringen

Steeds meer scholen doen bewegend leren activiteiten, bij CBS de Wereld is het de basis! Felice wordt heel blij van het bewegend leren en ze leert er nog makkelijker door ook! Karen en Marco Schinkel

Geïnteresseerd in onze school?

Wil je meer informatie? Of wil je komen kennismaken? Neem contact met ons op via onderstaande links.

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
MM slash DD slash JJJJ
Geboortedatum kind
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.